Söndag den 24 okt

då va denna veckan slut... på onsdag blir de jobb för mej, majsan skulle vara barnvakt till barnen. de blir en extra slant till julklappar eller nå annat viktigt.

fick sovmorron i morse, fast jag vakna kl halv åtta när albin vakna, fick väcka ygge.. haha sen vakna jag kl nio och somna om i gen, jag gick upp kl kvart i elva.. kan inte för mitt liv förstå att jag kunde sova så länge... skönt var de då allafall.

vicke har vart ute flera timmar i dag och åkt bob och pulka. och han har väl skottat men mini snöbjörn oxå =) albin har inte gjort så mycke. han har suttit och lekt med ett hus, sånn där med klocka och "kulor" man kan räkna. och så har han badat. han verkar tycka att de är kul och försöker att ta vattnet vilket inte går och ser då så förvånad ut.

nu är båda barnen här inne och lever bus så jag inte kan koncentrera mej på att skriva. haha, så de för bli som de blir...

fick besöka av kära svärmor och smtidigt kom matte, petra och elias, bjöd självklart på kaffe och cupcake. elias fick en egen äggfri muffin. testade även att göra blommor av modelleringspastan jag beställde... gick faktist rätt bra. ska avancera mej lite när jag har tid att sitta för mej själv.

nä nu ska jag lägga ungarna i säng, fast för blir de tandborstning!

fick pressent av matte, petra och elias, hihi nu kan jag baka ännu mer =)
får bjuda på bullar nästa gång dom kommer på kaffe =)


koncentration...


blomman=)



spelar!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Vad smart att hitta på en sån present när dom sett dina bakverk, kan undra om det fanns en baktanke med den presentenn, hi-hi. Blomman blev jättefin. Albin bara växer och växer och den store med, saknar er. Kram

2010-10-24 @ 19:23:50
Postat av: Nettan

hon fråga va jag ville ha då sa jag att dom inte behövde köpa nått de är kul om dom bara kommer och fikar, om dom skulle köpa nå sa jag att ett florsocker paket skulle vara bra. =) haha

2010-10-25 @ 08:12:34
URL: http://lymra.blogg.se/
Postat av: mickan

heheh bra paket det där=)

Det där huset har J oxå=) stora dem är dina prinsar =) Kram kram Mickan

2010-10-25 @ 19:34:45
URL: http://hippiemicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0