Tiden rinner....

iväg lika fort som vatten på oljad plast....eller nått liknande...haha
har hunnit hända en del.  jag har gjort illa mig, knät som vanligt. va till läkaren den här gången, de va en ugn kille =O och såg rätt bra ut... haha och så va jag tvungen att flasha mina äckliga ben så han kunde kolla felet...tydligen så kunde han inte de så jag får remiss till ortopeden i lycksele, förhoppningsvis annom 90 dagar.. otur att de är semester och skit. men men jag jag tagit ett steg i rätt riktning för att få reda på va som spökar för så här ska ju inte ett knä bete sig.

till nå annat...

abbe min lille mini plutt har börjat inskolas på dagis, han känns såå liten. andra dagen i dag och de fick ganska bra. lite skrämd blir han när alla andra barn vill komma och känna på han och dom andra minstingarna blir nog lite avis när dom inte är minst längre. va där från 8 till efter lunch då gick vi hen och sov, ja eller han fick sova jag gjorde annat. nu ligger han i säng och vicke ska strax gå i säng han får se lite tv först....

tror vicke tycker de är jätte kul nu när snön är borta så han slipper overall och tjocka kläder och så han kan cykla och sparka med kickbiken... några leriga och tok blöta kläder hör till oxå... haha...

Kommentarer
Postat av: Sandra

bild på magen kommer...så småning om =)

Skit svårt med barnvagn, vad hade ni till Albin? Tror jag vill ha en ny en...mamma betalar :D haha

2011-05-06 @ 10:21:10
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0