Fredag!

ja en hel vecka har gått igen. dagarna bara springer i väg. 3 veckor kvar till Abbe fyller 1 år. hinner inte med i svängarna tiden bara flyger i väg känns som om vissa dagar bara är överhoppade. i går va en sån dag som bara flög förbi. jag jobbade mellan 9 -16:30 vilket kändes i kroppen när jag kom hem. efter att Abbe lagt sig satt jag och vicke oss i soffan och åt lite glass med kola sås. när vicke lagt sig så läg jag bara i soffan och tyckte synd om mina fötter och rygg haha. bar inget i går men endå kändes de som ryggen var av på mitten. jaja ska inte klaga jag lever ju allafall =) haha

annat blir de i morron, alla får hålla tummar och tår på att jag inte bryter nå armar eller ben för i morron blir se skidåkning i kittelfjäll. ska hyra mej att par skridor funkar de bra så kanske jag köper ett par!


Kommentarer
Postat av: mammsen

Vad dom växer dom 2 grabbarna, det har gått så fort bara sen jag var där i julas tycker jag. Kram

2011-03-16 @ 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0