Albin 1 år


GRATTIS VÅR LILLA ALBIN PÅ DIN 1 ÅRSDAG

 tänk att de är hela ett års sen våran andra lilla plutt kom till värden tiden går så fruktansvärt fort, kan man inte bara sakta ner tiden lite?




i kväll kommer de lite folk och grattar Abbe, våran pressent har han redan fått, den fick han i fredags för ygge tycker han skulle ha den innan han kunde gå.... en bamse lära gå vagn fick han. hittade inge mer på leksaks affärn i L-sele så jag ska kika runt på internet oxå han kanske får lite pengar i pressent( va vet ja)

i April får jag storbesök =)
först kommer min kära pappa och kristina och hälsar på några dagar, jätte kul ska de bli. de är första gången dom hälsar på här uppe sen vi flyttat. ser fram emot att dom kommer =)
sen till påsk kommer mamma =) jätte kul de oxå=)

som vicke har pratat om att han vill träffa sin morfar och sin mormor =) nu får han de inom kort!


nä nu ska jag gå och kasta i mej lite kaffe så jag kommer i gång! mycke att fixa innan alla kommer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis på 1-årsdagen Albin. Kram från Sandviken

2011-03-31 @ 20:00:13
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0