tiden går för fort!

ja de är faan va den går, hinner ju inte ens med. snart februari ju...

i dag har vi haft 0,7 plus ute så då passade vi på att vara ute. albin låg inne och sov. ( babyvakten va på så klart) vi fick lite lekbesök av E och grabbarna L och S vilket vicke tyckte va skit kul. han lånade deras sjärtlapp och åkte i backen. kanske han köper en i morron när vi åker till L-sele. barnen fick 300 kr var av som morfar och hans fru i julklapp så de blir ett besök på leksaks affären i morron oxå. jag lovade ju att han skulle få precis va han ville för dom pengarna, och jag hoppas verkligen att han köper nått som han kommer att leka med oxå.

lill fisen har börjat gå när man ställer han upp, ha med hjälp alltså (håller händerna) och han blir skit förbannad om han inte får gå.

just ja, i går eller förrgår när vicke kom från dagis såg jag ett litet rött märke på ögonbrynet. tänkte inte mer på de förren i går, en stor jävla blåtira har han fått. enligt honom så han han fått en leklåda där men enligt fsk läraren så hade han och O krockat. så kan de gå när man leker... tur han inte har ont!

i morron är de karl son har namnsdag så bäde ygge, vicke bengt-ivan och ragnar har namnsdag så då har jag en anledning att baka=) HELVETE... kom på nu att jag har tårtbotten ute, måste gå ute och hämta den... INTE GLÖMMA! slänger in några kort så ska jag gå och hämta in den sen!

blåtira!


ähh kommer mer kort sen måste gå ut och hämta den annars kommer jag glömma borttårtbotten!


bye

Kommentarer
Postat av: mammsen

Stackars mormors lilla bubbe! Det där såg inte fint ut. Får visa lite på lillfisen när han går också.Kram

2011-01-28 @ 16:26:50
Postat av: Madeleine

Vilken tur att han inte gjorde illa sig värre. Synd att man inte kan säga åt barn att ta det lugnare. Dom kan va lite vilda och glömmer att man ibland kan göra illa sig. Ibland är dom mer vilda än tama. Bra skrivet, bra formulerat. Hedersvärt gjort av dig att du värnar om människors privatliv genom att inte lämna ut några namn. Kram syrran..

2011-02-02 @ 13:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0