Skit ungen!

ja man kan inte annat än säga skit unge... på ett bra sätt dock =)
lillfisen har fått för sig att i sängen ska man sitta inte sova.. suck. och i natt ville han inte sova alls kl halv 4 -4 vaknade han och tyckre de va skit kul att sitta och leka... suck igen.... efter ett tag så va han skit glad och då ser jag i mörkret att han STÅR i sängen... dubbel suck... så nu får jag lov att flytta ner till sista hålen på sängen... lilla skit ungen.... efter 5 nån gång somnade han tillslut...

käre gubben min åkte precis till jobbet.. så tråkigt när han jobbar kvälls skift man hinner knappt träffas för när jag ska lägga mej kommer han hem... han jobbade i går så då får han allafall vara ledig torsdag så då hinner vi umgås och kramas hela dagen innan jag åker...bara 4 dagar kvar nu, jag längtar men endå inte... du kunde ju varit roligare omständigheter som jag skulle åka ner till men men, man väljer inte alltid...

lillfisen sover och jag ska går ner och spela spel med vicke, lovade de i går..

bye bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0