Måndag!

innan jag börjar skriva så säger jag Grattis micka på 26 årsdagen.

så... i dag har jag inte gjort nå speciellt. diska,tvätta och lekt med barnen, mest abbe eftersom vicke har vart på dagis och sen har han vart ute, vi han ta en sväng med skotern till affärn sen va han ute i gen och nu är ygge och hämtar honom från barnträffen.  abbe sover sen halv sju ungefär.
han har hittat sing dygnsrytm tror jag.  vaknar runt sju -halv åtta, äter runt elva och sover middag efter de och vaknar igen vid halv ett- ett och sen går han i säng runt halv sju-sju. men så vaknar han i bland på natten oxå, gissar på att han drömmer nått.

i mooron är de dagis för vicke och ssenare på kvällen är de föräldra möte uppe på dagis kl sex så då ska jag dit medans y är hemma med barnen.

nee nu ska jag gå och se om de är nått kul på dumburken. i bland finns inte ett skit på tv även fast man har typ 100 kanaler...


kära mamma och jag på nyår!

Kommentarer
Postat av: MIckan

MAn tackar!=) hehe ja mycket skit på tvn! kl 20 e de fam anurlunda o kl 22 bb !=) skojs ! =)

kram kram

2011-02-28 @ 19:33:56
Postat av: majsan

Fint kort du dig och Solveig!

2011-03-01 @ 13:29:43
Postat av: Madeleine

Du ville att jag skulle kommentera så nu gör jag det.

Undrar om mamma var förkyld för hon såg ut att va så väldigt röd om nosen här på bilden.

2011-03-02 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0