full rulle!

i dag har de vart fulle rulle hela dagen. gick upp kl halv åtta och då va de byta blöja på abbe och sen frukost för kidsen, vicke ville ha mjölk och musli och albin fick gröt. sen skicka jag i väg vicke till dagis och jag satte i gång att dammsuga. de är ju nästan kul nu när man har en fungerande dammsugare som suger upp skiten... fattar inte att de blir så skitigt på bara en dag, dammsuger varje dag för abbe stoppar allt i munne, då menar jag allt. katt maten är jätte lockande han har hunnit smaka några gånger..  =O alla rum utom data rummet hann jag dammsuga. när vicke hon hen så va mallan här och tog med han på en liten promenad och när han kom hem i gen så va E här med L och S så då va vi ute och lekte och drack kaffe. kl va halv fyra-fyra då traskade vi mot affärn och handlade. vicke fick välja mat och då ville han ha palt, så jag köpte et pkt palt och ett pkt kroppkakor. kroppakorna gick fortast att laga till så de fick bli dom (vicke märker inte nån skillnad)  sen busade vi tills abbe skulle gå i säng då fick vicke se lite bompa. nu ska jag gå ner och "kasta" han i säng.


flyttade över lite kort från telefon till datan så de kommer några här, bjuder på att kort på mej.
fina mössan som jag fick av kristina =) den är lite kall att ha nu men så fort de blir nån plus grad åker den på =)
visst är den fin! hon stickar? (eller virkar?) dom själv =)



busungarna!


ibland får man inte den plats man behöver =)


inte lätt att vara liten och trött=)


åka skridskor å spela hockey =)

Kommentarer
Postat av: mickan

2011-02-08 @ 22:47:15
URL: http://hippiemicka.blogg.se/
Postat av: mickan

så söta barnen är !=) V är Ygge o A är mest lik dig tycker jag =) snygg mössa !=) ha d bäst saknar er!! Kramar MIckan

2011-02-08 @ 22:48:07
URL: http://hippiemicka.blogg.se/
Postat av: mammsen

Oj vad jag saknar dom små pluttarna när jag ser dom. Albin han bara växer ser jag. Dom blir nog poppis hos tjejerna när dom växer upp.Kram

2011-02-09 @ 18:14:06
Postat av: Sanna

Vad fint långt hår du har! (inte alls avundsjuk) ;)

2011-02-18 @ 12:58:36
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0