Ehh, va då?

ja är helt utan rubrik i huvudet, inget passar....

blev tillfrågad om jobb i morron ringde och hörde med mallan och hon kunde ta barnen så då svarade jag att jag kunde jobba, seen så ringde mallan och sa att hon skulle jobba själv. tokigt, tokigt men jag förstår ju att hon vill jobba. kan ju inte säga att hon ska tacka nej när de är mina barn... haha, men men. tur dom förstår att de är lite svårt att få barnvakt så snabbt. i april blir de andra bullar då hade jag tänkt att albin skulle få börja på dagis så jag kan jobba när de behövs =)

ska sälja lite barnkläder som är urväxta, men ja vet inte vart jag sla lägga ut dom. de är ruskigt jobbigt att lägga in dom på tradera en och en så allt får gå i ett packet. en med stl 56, en 62/68 och så är de väl lite 74 oxå. kan för allt i världen inte fatta hur han kan växa så jädrans fort.... 

ähh fan orkar inte sitta här och trycka på tangetbordet längre.... bye 



...................eller ett foto eller två kan jag ju lägga in.


smile =)


lite mörk men vicke gör "trix" med bobben i backen (vildjur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0