Bukplastik!

helt ärligt skulle jag kunna utsätta mej för de, för aldrig i livet jag skulle få bort de där jävla hänget som sitter på magen.... inte ens med extremträning... om man skulle ha fler små så är de ju onödigt nu och dessutom så kostar de väl 60 lakan som jag inte har... så man får väl stå ut med hur man ser ut.. suck !  bladder!

hur som, i dag har E och barnen vart här och lekt och när dom gick så kom M och I och lekte med vicke ute så jag hoppas att han somnar i normal tid i kväll... nu slutar ygge såå han är väl hemma och en halvtimme då har jag lovat vicke att han å jag ska ta skotern och åka till affärn och handla...

                                                                      
      

                                                                      Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0