jobb!!

ja då va en dag av jobb slut... och jag är helt öm i fötterna så de blir sitta här en liten stund innan maten ska på börjas, tänkte att jag skulle steka pannkaka...
fick en dag till att jobba, 14 okt... 5 dagar hittills=) 29,30 sep och 4,6 och 14 okt...  kul att få lite extra pengar!
mallan har vart barnvakt till albin hela dagen och till båda från kl ett.. i morron blir ett heldag för båda barnen med mallan...

upptarerar lite senare i kväll med kort. ska laga maten nu!!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

uppdatering

japp, nu kan ingen ringa mej. så bli inte orolig om jag inte svarar...
min käre karl skulle fixa min telefon för andra gången så jag skulle kunna ladda och ha lurarna i men min telefon tyckte tydligen inte de. den hade gått sönder med 2 trådar!? i så de gick inte byta ut den delen han hade köpt.  så istället för en diskmaskin som jag skulle få i pressent så får jag kanske en mobil.  jaja så kan de va... inte första mobilen som gått sönder... hehe den första stoppade ju vicke i micron.... och enligt telenor så va den vattenskadad...
jaja inte mycket att göra åt saken ingen kan ringa mej på ett tag...

undra hu mina stackars fötter ska klara en hel dag på jobbet i morron med!? dom är inte van att stå en hel dag! de som inte dödar de härdar....barar bita ihop och se glad ut...

god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0