väntar ivrigt!

Beställde precis lite roliga saker från strössel & annat. Dom hade precis allt jag ville ha, andra sidor jag kollat på har haft de ena och en annan sida de andra så jag är riktigt glad att jag hittade denna sidan. Frakten va inte heller dyr.

Dessa saker väntas hamna i min brevlåda nästa vecka =)


Zebra Gul/Grön     Modellerings verktyg    Medelleringspasta


Smultron essens            Viol essens


Blad utstickare           Ros utstickare



Här kommer även ett recept.


OBS!
Det står fel i receptet på cream cheese frosting. De ska vara en saften av en halv citron.



Kommentarer
Postat av: mickan

hehe vilka smariga saker dem hade p den där sidan ja va in o kika mmm där ska man nog beställa sen=)



Stora barnen har blivit=) Hoppas ni har de bbra i där i snön=P kram kram Mickan med familj

2010-10-16 @ 23:36:02
URL: http://hippiemicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0