usch och fyy..

Va deprimerande att gå upp när de fortfarande är mörkt. Men man vänjer väl sig.Jag har fortfarande inte vant mej med snön. Varje gång jag kolla ut får jag en chock...haha,  Kan ni fatta hur man känner.Förra året kom snön i novenber allafall, de kan jag godkänna. Blev inte så värst mycka sömn i natt.. Kom i säng efter hhalv två och låg och verd och vände på mej ett jävla ta efter de... Så kände albin för att gå upp lite efter sju.... men man får stå ut, sova får man göra en annan gång.  Nnu är kaffet klart, ska gå och dricka de så man för i gång kroppen och knoppen... haha...





Kommentarer
Postat av: Mickan

SÅÅ SÖT HAN ÄR ALBIN( Ja vikke med så klart) SAKNAR JUH ER HOPPAS NI SNARTR KOMMER NER!!=)



Jaa tidig snö där i norr=) VI har enu inte fått npått mer en dem där några flingorna öhäromdagen=)

Kram kram Mickan

2010-10-24 @ 09:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0