söndag!

Ja då va denna veckan slut och va man man gjort? inte mycke, badkaret och dörren är på plats så nu kan man äntligen duscha igen. vicke badade hur länge som hälst i fredags jag tror han kom i säng efter elva... men som sagt så va de fredag och vi tyckte han kunde få vara vaken lite extra... kanske blir lite för sent, de händer inte så ofta som tur är...

Albin har börjat flytta sig bakåt i gåstolen, de står väl inte på förren han kutar om kring som en tok i den...

Bakade lite i går. testade ett nytt recept på cup cakes. skulle bli 12 stora men jag gick de bara till 9 st. får ta mindre formar nästa gång.. ochi dag blev de lite kola kok =) nu är den nere i matkällarn och ska svalna sen ska jag skära upp de och slå in i smörpapper...

Nee nu så ska jag gå ner och kolla frysen så de får plats kött. ska åka och hämta lite styckat hos lars-göran =)

Åker pulka på årets första snö.


Gott med morotsticks


Duktig å borsta tänder


vicke gömmer sig



Badrummet, ny lampa och fönster, nymålat tak och dörr.. och badkaret fick vi av majsan och bengt-ivan.


Kommentarer
Postat av: majsan

Varit inne och tittat jätte fint det blev i badrummet.Ser gott ut med alla bakverk.Och kort på små busarna!

2010-10-17 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0