huvudvärk!!

fy vilken huvudvärk jag har haft i dag, alvedon har inte hjälpt ett skvatt. jag har inte vart den perfekta mamman i dag lite defekt på humörs fronten. men man kan inte vara tipp topp jämt. iallafall så har jag slängt i hop lite kakor vilket gick si så där.. alla kakor ville inte riktigt som jag vill eftersom jag va lite sen med att ta ut dom ur ugnen, men så är de väl när 2 små busar vill ha uppmärksamhet och äta  med mer, med mer och med mer.... men några blev allafall bra.. choklad snittar och lingon grottor. 

pyttipanna och ägg blev de till middag och jag fick inte äta i fred för en liten herre va ruggit övertrött och kände för att vara ledsen och inte sova, efter middagen så tog jag mej ner i källaren för en dusch och tappade upp ett bad och la mej ner och bara slappnade av. de va nog inte så dumt för jag tror jag slumrade till lite för helt plötsligt va vattnet kallt, haha.. de är inte ofta man tar sig tid att bada, iallafall inte när man har små barn.

lite bilder kommer sen för kameran ligger nere i köket och jag ska gå i säng, känner att huvudvärken börjar komma tillbaka. ingen idé att pina sig uppe...

god natt gott folk....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej, det är lyx att få bada ifred ;)



Hmm.. Tack för tipset! Ska prova den maten om jag hittar den.. Har bara sett "vanliga NAN". Mjo, jag får ju göra det. Men som sagt.. Om det inte blir bättre får jag nog bege mig upp på sjukan med lillen, tyvärr =/



Hoppas det känns bättre idag med huvudet! Kramar

2010-10-29 @ 08:28:53
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: zami

sv: Härligt! :D Lycka till :D

2010-10-29 @ 10:38:54
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0