Hur dum får man vara?

har vart  förbannad i 2 dagar nu för att internet inte ville funka. eller vissa sidor funka, vissa inte. dom sidorna som fungera dom hade inga bilder. och fb va helt mysko... men smart som jag är kommer jag ju på att jag kanske ska testa explorer och gissa vad... jo, allt funka så tack och hej då mozilla... de jobbigaste är ju att kopiera alla favoriter. men de är ju en fis i rymden.

i går kom ett litet brev från tradera... shit tänkte jag nu kommer en påminnelse, men inte då...  jag har vart med i nån tävling om att sälja mer i september än va jag gjorde i augusti, vilket jag inte kommer i håg att jag gjort men tydligen så hade jag de =)  i de lilla brevet fanns iallafall en trisslott....spänning..... jag vann, än om de bara va 50 kr så vann jag ju vilket va kul så jag lovade vicke att jag skulle ta två nya så han kunde få skrapa med mej... då får jag hoppas på stor vinnst =)

i dag så har jag jobbat. va två tjejer som va med i dag några timmar och hade 1 dags praktik eller nått liknande. tur för os¨s då slapp vi packa upp alla varor... eller en vagn han jag plocka ut allafall. sprang mest till kassan och virra omkring i dag. mitt huvud har inte riktigt lämnat kudden. sen har jag beställt en pumpa tills på fredag. förhoppnings vis så ska jag väl få till en fin liten pumpa gubbe =) hehe... och om man skulle försöka sig på nått med recept pumpa i.

nee snart kliver nog ygge innanför dörren, han har jobbat över... 

adjö för nu , är som en isbit så jag ska ta mej en kopp tea och  virra in mej i en filt framför tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0