varför?

Jag kan inte sova, vet inte va de beror på. Vaknar av barnen mellan sju och åtta och är vaken och håller i gång men de som ska göras på dagarna men endå när kvällen kommer så kan jag inte sova.. Oftast så kommer jag i säng efter ett och somnar inte förren bort åt kl två...Undra om de är därför jag får så jävla ont i huvet på kvällarna.. För nu är de 4 dagen med huvudvärk och alvedon hjälper inte... 

I går upptäckte jag att albin har fått TVÅ nya tänder uppe.. Men de är inte fram tänderna utan dom bedvid... Inte undra på att han har vart gnällig, lilla plutten.  Hehe och vicke fick några fina tatueringar av sin kusin I i går... En hjärta bård i pannan och hjärtan på handen =) Han är jätte söt, ska ta kort i morron...

Nää jag ska väl försöka sova innan huvudvärken blir allt för jobbig och dessutom så sover ju inte barnen så länge (som jag skulle vilja)

god natt... och i dag.........

..........Får det bli en bild på ygges födelsedagstårta från förra året.
Köpbottnar , hemmafyllning (marsan/banan och jordgubbsylt) spacklad med grädde och dekorerad med kiwi,pysalis,mandariner,jordgubbar och björnbär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0