tomt, slut... EKO!!

Har vart helt slut och inte haft nån ork att skriva nånting vettigt eller de har jag väl inte nu heller iof men jag måste ju slänga in en uppdatering.  nu har jag jävligt ont i magen, äl gissar jag på, har aldrig känt de tidigare men nu efter albin föddes så känner jag av den mer och mer för varje månad. vissa stunder kan jag knappt räta ut mej för att de gör så jälva ont. haha och mitt hår, snart är jag nog flintis så mycke som jag tappar kan dra handen genom håret och jaghar en hel tuss. de är sjukt mycke hår jag tappar. onormalt, japp helt klart! får googla på de och se om de finns en lösning. jaja nog om de....

idag har jag kollat runt lite på julklappar till barnen och hittat en del. de är ju jätte svårt att komma på vad man ska köpa och sen när man kommit på några stycken så måste man komma på vad man ska dela ut för önskelista till släkten... dvs massor med flera leksaker...  V fick inte så många leksaker av oss när han fyllde så nu blir de några fler an vi tänkt oss men, jag ska försöka rensa hans rumm på trasiga saker och sånt han inte leker med innan jul så kanske jag kan komma på lite fler julklapps tips... till albin är de minst lika svårt, han växer ju så foort så man kan inte köpa nå bebis, bebis saker utan får ta nått som är för lite större bebisar... ja du fattar säkert...

nje om man skulle ta och lägga in lite kort och sen gå i säng. får kolla runt lite mer i morron om jag hittar andra julklappar och en farsdags pressent... hmm en tårta ska jag nog slänga ihop till söndag =) mums =)

hittar intressanta leksaker i korgen...


vickes nallar fick på sig lite kläder, dom första två är albins urväxta och den sista nallen har på sig vickes precis urväxta =) hehe  


i lördags spelade vi poker med tommy och jörgen, potten va på 80 kr. tommy den jäveln vann.. =) grattis....


Vicke hjälpte till att göra rice krispy treats..


pensla en form med olja 


smält smöret


häll ner marchmallows


blanda till marchmallovsen smält helt  (bilden nedan är osmält)


blanda ner kellogs coco pops i marschmallows blandningen häll ner allt i en form och låt svalna


skär sedan upp i bitar, ca 4*4 cm
Resultatet =)     busen är duktig på att baka =) (med lite hjälp av mej )



receptet kommer senare, de ligger nere i köket och jag känner inte för att gå ner just nu!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, bra att kläderna kan komma till användning ;)

Jo, det är så sant så sant! Usch. Jag avskyr "översittare" som tror de kan bete sig hur som helt mot sina anställda. Jaså, så det var därför.. Har tänkt fråga hur det kom sig att ni flydde fältet =) Trivs du bra däruppe, förutom att det är långt till mor din?



Jajemen, gör så! Ska bli skoj att se. Kramar

2010-11-12 @ 09:00:54
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, hoppas du slipper riva fram allt från källaren då ;)



Äckliga arbetsgivare! Många ser ju tyvärr folk som en siffra på ett papper och inte enskild individ.



Jo, jag förstår det! JAG tycker det är jobbigt att inte ha körkort och vi har ändå ett mindre centrum med olika affärer jätte nära och med buss tar det 20min till Nacka forum med 150 butiker så jag ska inte klaga i jämförelse.



Tanken är att börja övningsköra och plugga till kortet under mammaledigheten men allt måste lugna ner sig först så man kan koncentrera sig!



Hahaha, det tycker jag du ska göra! just ja... Då måste jag fixa en överraskning. Blir lite svårt eftersom han är hemma nu till och med söndag kväll. Men jag får hitta på nåt. Kram tjejen.

2010-11-12 @ 13:56:27
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0