tiden?

hmm, ja vart fan tar den vägen? dagarna bara rusar i väg...
i går skulle jag ha vart S-uman för att göra ett gynikologiskt cellprov (trevligt va) men fick avboka tiden för jag kunde inte ta mej dit på nå vis. hade barnvakt till kidsen men jag kunde inte ta mej. inte fan tänkte jag gå runt i uman nån timme och göra ingenting och sen få vänta på bussen hem i evigheter.. fan måste skunda med körkort nu, kan ju inte vara beroende av alla andra hela livet...

i allafall så ringde L från bvc och ville boka tid för BOEL testet på albin. men som tur va så skulle hon hit till byn så hon kom hit och gjorde de. lyxigt va!? han sov när hon kom så vicke va inte sen med att visaq allt han kunde... hehe och jag bjöd på lite tårta medans vi väntade på att albin skulle vakna. BOEL teste gick väl så där... han va inte ett dugg intresserad på dom där bjällrorna. han tittade åt de ena hållet men inte andra men jag säg på honom att han hörde. hans blik sa ungefär "jag hör de de men jag tänker inte vända på mitt huvud"  me tog jag nått mer lockande som en flaska med dricka så vända han sig på engång... hehe busen.

vicke den lilla busen spran i väg till dagis innan jag han att komma ner från övervåningen... han kom upp och fråga om han skulle till dagis, ja de skulle han sa jag och sa åt honom att gå ner och klä på sig. efter en kort stund hör ag hur han säger hej då mamma.. och sen hörs dörren smälla i gen... innan jag ha att komma ner  till dörren va han nästa uppe vid skolan...jag tackar för att de inte är lång till dagis... tur man ser hela vägen dit... 
kl ett hämtade jag honom och han fick en chock när jag kom på han nya spark som han fått av farmor och farfar... glad blev han kan jag lova... fast jag kommer låna den lite nu och då när jag ska till affärn =)

kika in på min andra blogg och kolla in senaste tårtan jag gjort, smarrig va den kan jag lova! finns en bit kvar om nån vill komma å smaka =)

http://nettanshobby.blogg.se


just ja lillkråkan blir 8 MÅNADER i dag.. grattis lilla gubben






nån som har nå tips på va man kan göra i vår tråkiga hall?? förrutom att måla om!

Kommentarer
Postat av: mickan

hej åå så srot lilleprins blivit o <SÅ LIK VIKKE=)

härligt när de är ivriga till dagis=)



HALEN: SNYGG.. MÅLA INTE OM DEN... utan de finns som svarta typ låtliknade saker man sätter på väöggen för förvaring på ikea köp några sådanna(eller önska i julklapp) sätt upp ... fixa nån snygg spegel o en VIT byrå (eller svart) ställ fint med ljus /blomma på o nån snygg matchande matta=() GILLADE DIN HALL!!=) vill se mer bilde rpå lägenheten juh !!=) KRAM KRAM mickan

2010-11-30 @ 22:59:34
URL: http://hippiemicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0