telefon fobi?

usch va jag ogillar att prata i telefon... med vissa går de bra men oftast så drar jag mej för att ring.. sms är mycke enklare... synd att de går ut över personer som jag gärna vill prata med och hålla kontakten med... jag är ledsen för de och hoppas en dag att de ska gå över och att jag kan ta telefon i min hand och ringa utan att hjärtat ska dunka i 110 och jag börjar svättas och må illa... de är just så jag känner när jag ska ringa... de versta är när man äntligen tar sig mod att ringa och man förventar sig att någon ska svara i andra enden men inte blir så.. jag blir så sur för då måste jag ju ringa i gen och så i genom samma sak en gång till....

Jag ber om ursäkt till alla jag inte ringer till så ofta, nu vet ni varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0