Hur kan man vara så trött?

Jag vaknade av lille plutt kl fem i morse då låg han och pratade i sängen..somnade om och vaknade igen strax efter sju. Gjorde i ordning vicke för dagis och sen gick jag och la mej bedvid albin i vår säng och slockande, iof gjorde vi både de. =) Jag vaknade strax efter kl tio och albin strax efter elva.. tror att vi båda va ganska trött, jag är ju jämt trött på morronen undra fall de är för att jag inte kan somna om på en bra stund efter jag har varit uppe på natten och gett albin välling!? 

Albin har ålat runt i datarummet och på nått vis fått tag i ett papper som han  så gladligen smakade på tills jag såg de.. busungen, allt ska smakas på =) Nu ligger albin och sover, vicke han ser på tv och jag ska lägga in lite kläder på tradera, rensade garderoben. Kan säga att de behövdes mycke kläder somjag inte kommer i nu efter grav. Men skam den som ger sig, jag ska FAN komma I dom kläderna innan sommaren. Hehe de säger jag nu men jag hoppas att jag ska kunna de allafall... De blev allafall ett gäng kläder som ska få hamna på tradera...





Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe, jo. Har inte varit det bästa vädret men idag skiner solen. Jag har Brio Sing och är hel nöjd. Man kan klicka i bilstolen också. Mycket praktiskt! Köpte även sittdelen till så kommer bara behöva den. =) Vad ville du ha för vagn och vilken har ni nu? Jo, jag kan förstå att det blir ett väldans bök. Vad fin tårtan blev och skoj att du fixat ny blogg hörru! =) Kram

2010-11-16 @ 13:31:27
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, två tusen är inte helt fel! Vi köpte allt till ett paket pris på 7 200:-. Då var det allt det, regnskydd och åkpåse med så det var inte helt fel pris =)



Ja, det ska bli skoj att se vad du laddar upp där! Hoppas på att få se lite scap... Har ju precis börjat själv. Tycker det är intressant att titta på vad andra åstadkommer! =) Kram

2010-11-16 @ 23:57:10
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jo, lille skrutt får stå ut ett tag till. Synd att det ska vara en massa biverkningar men det är ju svårt med medicin till spädbarn tyvärr.. Ja, visst var dem =)



Okej, kul! Kan du inte lägga upp som "beskrivning på hur man gjorde lådor? Kommer ihåg att vi satt och gjorde mycket sådana hos dig =) men jag har glömt totalt HUR. Det skulle vara kul! Jo inspiration kommer och går, man ska inte jäkta. Ja, men gör det!



Ja, det var ett riktigt pangpris faktiskt! Förstår att du är nöjd! Kram

2010-11-17 @ 12:04:21
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0