Farsdag

I morse fick Y sina farsdagspressenter av barnen. Ett par handskar och en mini buggy ( radiostyrd bil)
Vuxna ska väl oxå få leka lite och ha kul.. hehe. Han blev glad, mäst över handskarna som han har tjatat om att han behöver en hel vecka...

Sen så hinkade jag i mej lite kaffe och började med tårtan som jag förberedde lite i går. Då fyllde jag den så att bottnarna fick gosa in sig i lite smak. Sen va de bara att knåda in färgen i mmf:en och på med den på tårtan.

Vid tre tiden gick vi över till majsan och bengt ivan i förhoppning att de skulle bli trevligt. Tji fick jag, började med ett missförstånd och sen så va ingen verst glad så vi var hemma igen till halv fem.... Men det är inget att älta om det är bara lägga sin energi på annat som är trevligt och strunta i de som varit, de mår alla bäst av. inte sant?  Väl hemma så slängde jag ihop köttfärsås och spagetti och undertiden så hann jag plocka bort de jag lämnade framme på bordet undertiden jag bakande... 

Nu ligger båa busarna i säng och jag vet inte vad jag skla göra...lite kort kommer här allafall...


Skapligt ren om kläderna =)
 

Länge sen jag tog kort på mej själv så nu bjuder jag på att från i dag=)


Albin ligger och funderar va jag håller på med =)


Busar, båda skrattar så dom nästan tappar andan =) då har man kul...


Hittade "sälle" i vicke rum. när jag var liten kunde jag inte vara uten honom, han var med precis överallt.
Kommer du i håg de mamma?


Kommentarer
Postat av: majsan

Tack för farsdagstårtan du bjöd på den var god. Tråkigt att ni inte kunde stanna,men Tommy och Marlén var lite längre.Det var trevligt!

2010-11-15 @ 00:28:35
Postat av: Nettan

varså god =) du kunde ha sparat en tutte, vi kommer inte hinna äta upp hela =) vi va ju tvungen att laga mat därför gick vi! kram

2010-11-15 @ 10:50:58
Postat av: mammsen

Ja jag minns sälle och det började med att Sandra hade en och då ville du ha en också. Lyckades hitta en till slut och om jag inte minns fel så är det nå särkilt med tyget i den. Den var alla fall dyr. Även babydockan du hade hängde med länge, finns väl kvar den med tror jag. Söta dom är killarna, längtar efter att få ses, ska bli mysigt. Kram

2010-11-15 @ 15:42:16
Postat av: majsan

ok,ja de är sant man måste äta,varje dag kanske kan anställa en kock det vore inte dumt hi hi, vi hörs kram!

2010-11-15 @ 23:05:37
Postat av: Anonym

2010-11-15 @ 23:18:12
Postat av: majsan

kan farmor få något kort av små busarna där de är tillsammans kram

2010-11-15 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0