oj va tiden går!

de va ett tag sen jag skrev nu, de har vart så mycke annat... massor att göra ute med hus och trädgård och ta hand om barnen, en som vill vara i knäet hela tiden och en annan som vill springa i väg !! man har fått gå i väg och hämta han där han inte ska vara .. vet inte om de kanske är så när dom börjar vara hemma hos kompisar själv!? på sätt och vis är du ju toppen att han kan se vart han är när han är hos dom men han ska lära sig att man inte bara kan springa i väg utan att tala om vart man går... så de har blivit många tårar när han har fått vara hemma och inne för att han inte har lyssnat på va vi har sagt...  är de så här 4 års trotset är???

lillen hanväxet de märks på kläderna. och upp i vikt går han för de ser jag på blöjan...för 3 veckor sen
så kunde man ta snibbarna över varran 2 cm nu går dom inte i hop ens... och han är så mycket gladare och lär sig nya saker... han är en helt annan bebis och skrattar och "pratar" så fort man tittar på han...... och ett matvrak =) jämnfört va han va innan  operationen...
innan op ät han 60 ml och allt kom upp.. nu efter äter han 120 -160 ml och inget kommer upp... eller jo lite med de är kanske bara en msk och inget jämfört med kaskaderna som kom innan...
nu har albin allafall fått sina namn... ALBIN Runo Ygdén,  albin för att ygge sa de i början och sen har alla gått och sagt de till magen så när han kom ut så såg han ut som en albin.. och Runo efter min pappa...  vicke har namn får ygges sida och albin från min!

ett hus är ju ett projekt som aldrig tar slut, de finns ju såå jävla mycket man måste göra och ännu mer som man skulle vilja ha och göra....
ygge har gått lös med motor sågen på allabuskar runt huset och syrenena... och sen ska han ta bort alla rötterna, de lär ju ta tid... sen ska vi väl bygga altan oxå... när de ju ska bli när ska han hinna allt, han har ju nått han gör helatiden...haha... och så har han ett bamse lass med ved som han måste kapa och hugga om vi ska kunna få nå värme..

har inte nån lust att skriva nå mer finns så mycket annat jag måste göra, men jag lägger in lite kort!!

12 maj


glad liten plutt 17 maj


zeke är på väg att hälsa på cesar! (hästen)

viktor klappar cesar

riktigt kul att spela mario på  gameboy!!


albins ärr... mellan 3-4 cm är de, hoppas de försvinner så han slipper ha de när han blir stor!


glader!


vicke kan cykla!!

Kommentarer
Postat av: majsan

Hej trevliga kort, alltid lika kul att titta på kort som du har tagit.

2010-05-28 @ 22:11:10
Postat av: mammsen

Jaa, bra äntligen en uppdatering. Förstår att det är mycket med barn och hus och att tiden inte räcker till, så är det med familj, hehe. Fina bilder på barnen. Jag tycker Albin är lik Viktor på den nedersta bilden som du la in. Spännande och se hur lika varandra dom blir.Du får sätta knä och armbågsskydd på Vicke. Det finns väl nått kvar efter dig tror jag sen du åkte inlines. Kramar till er alla.

2010-05-29 @ 09:50:46
Postat av: Jessica

Tack nettan :) jag har inte gjort något speciellt möjligt ätit mindre potioner men inte gjort speciellt mycket annars mer än börjat fokusera på att försöka må bra och arbeta psykiskt med mig själv och det har tydligen gjort mig mindre storleksmässigt jag hoppas de fortsätter några kg till men inte för många heller jag trivs med mig själv.



Kram

2010-06-02 @ 20:50:21
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0