soffpotatis!!

de är va jag är, nästan =) kan inte göra mycke annat nuförtiden... de viktigaste som laga mat, diska, tvätta och städa gör jag ju även om de tar 3 gånger så lång tid och att jag måste vila efter..

har vart själv några timmar i dag,  ygge och vicke tog med sig majsan, mallan och tommy på pimpeltur...  
men de va bara vicke som fick fisk =)  en abborre , duktig grabb=)  sa innan att om dom får nån bra fisk så kan dom ju ta hem den, men eftersom de bara va en stackare så gick de ju inte laga mat på den så de skulle räcka  till alla så katterna fick sej lite lördagsgodis =)  

nej nu ska jag och mina blåa svullna fötter gånger 3 gå och vila i soffan...

just ja mobilen funkar nu allafall, de tur man har en händig gubbe som kan de mesta =)  tack ygge jag älskar dej!!


bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Storfiskaren. Va duktig han var som fick upp en fisk

2010-03-14 @ 22:10:38
Postat av: MICKAN

ja inte länge kvar nu för ¨dig då=) Hoppas på att allr kommer gå bra o att du inte går över tiden.. Kram Micakn med familj

2010-03-15 @ 19:27:18
Postat av: eemelie

sv: kul att du titta in på min blogg! :D

Nej jag har nån vikarie , som är i vanliga fall en franska lärare , Carina XD

2010-03-15 @ 19:45:28
URL: http://eeemelie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0