nu är jag less..

på att ha 100000 extra kg , dommningar i händerna, stressless legs,  foglossning, trött, snurrig, vatten i ben och händer. jag känner mej bara ful och äcklig just nu.. tur att de bara är 29 dagar kvar sen kanske man kan bli normal i gen.... tja de lär väl ta ett litet tag men jag har ingen stor mage i vägen....  vet inte om de kommer bli fler småttingar efter den här om de ska vara lika förjävligt att va gravid nästa gång... fyy fann säger jag... jag passar inte att vara gravid , så är de bara !!!

nu är praktiken över allafall. de är riktigt skönt att vara hemma och inte behöva stå hela dagen och sen komma hem och och ha ont !! men de finns ju fortfarande massa att göra här i huset... har inte hunnit med så mycket när jag vart på praktiken så de får jag i gen nu... så i dag blir de leta upp alla tvätt som ligger utspridd på alla våningar och tvätta lite, sen hänga den... och så måste jag ta och diska, hatar att diska och snart har vi inga rena bestik. hehe och så måste dom stackars blommorna få lite vatten... ska även plantera om några stycken i veckan när jag har vart och köpt jord... 

nää nu ska jag ta och dricka upp kaffet och sätta i gång annars så kommer jag fastna här hela dagen... 
först en liten bild på wilma och ida !!




Kommentarer
Postat av: mammsen

Usch, det låter jobbigt att ha så mycket problem! Hoppas att du inte får samma problem igen när du ska föda.Jag som hade så enkla graviditeter! varför kan det inte gå i arv också då!skickar massor av kramar.

2010-03-01 @ 17:54:40
Postat av: majsan

Det är nog så man känner sig tung och klumpig, men du vet det går över om det kan vara till någon tröst,du får lön för mödan en liten älskling när bebisen kommer! kramar från svärmor majs!!

2010-03-01 @ 21:42:27
Postat av: majsan

Gulligt kort på Wilma och Ida.

2010-03-01 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0