kaos i kroppen!!

fy fan så jag mår just nu, orkar ingenting.. ygge har vart dålig sen i måndags och i går kväll slog de till på mej!
ont i halsen, ont i alla leder, ont i huvet och fryser/svettas om vart annat... jag som aldrig brukar bli sjuk när nån annan i familjen är de, men nu måste de ju vara för att jag har sämre immunförsvar.   inge kul för vicke när jag bara ligger och vilar... tur att han kan leka lite själv och kan gå ut på gården... dock inget kul väder i dag.. har snöat hela dagen... tråkigt då blir man bara ännu tröttare och sjukare!!

i går va vicke på 4 års kontrollen... allt gick jätte bra och han va jätte duktig!!   klarade hörseltestet utan problem, så nu vet jag att han bara retas när han säger VA! hela tiden =)  synen va oxå bra, han fick peka på bokstäver som läkaren pekade på...  han följde annvisningar, hoppa på ett ben och gå balansgång!  sen ritade hon ett kors och vicke gjorde lika =)  sen skulle han rita den berömda huvudfotingen =)  gick hur bra som hellst =) och så var de färger och räkna!! allt gick toppen bra=)  riktigt stolt över honom =)

gick oxå in i v 38+0 i går men orkar inte ta nå kort, så de får vara!!  nu ska jag gå och göra soffan sällskap i gen orkar inte sitta upp!!


Kommentarer
Postat av: mammsen

Usch, låter inte kul att må så där i ditt tillstånd. Hoppas det går över snart så det inte blir förlossning också mitt i allt. Tur att mormors gullunge är så duktig då.Hade det varit närmare hade han kunnat vara hos mig. PoK till er alla.

2010-03-19 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0