Västerås!!

Då har jag hunnit vara i västerås i 5 dagar och har 3 dagar kvar innan de är dags att åka hem igen...
I torsdags var vi hemma hos micka så barnen fick leka och bada i poolen. och senare va jag in på stämpelhuset och köpte 10 pro markers, stämpledyna , en troll stämpel och ett papper med änglar (passar perfekt till kort )
I fredags va jag och barnen ner på stan med micka och shoppa vicke va super duktig hela tiden och albin sov... senare på kvällen ringde micka som va med lina, hon satt och smakade lite vin och öl de tele samtalet slutade med att vi hamnade på tabazco med jasmina, hennes kille och hans kompis...
jag kom hem med:
cars "foppa", stövlar (till vicke) och skor till mej från skopunkten..en mössa till ablin från p.op..strumpor till vicke och en pressent på kapahl..en lite varmare tröja och en dress (som vicke ficka välja) till albin på lindex..en fyrhjuling som låter och som man kan byta däck på till vicke, en bit-leksak till albin och en pressent till issa köptes på zetterlunds och på panduro så fick jag lite punchella och fjärillar till mitt scrappande...
i lördags så va vi och handlade och kikade i lite fler affärer... bla klädhuset, där köpte jag 2 t-shirts till ygge, en badrock till albin och mamma köpte (jag valde) en body till albin och en t-shirt och ett par shorts till vicke!!
i söndags va vi till vallby lekparken och lekte, blev dock inge långvarigt för de började regna...då åkte vi hem och började med maten och bjöd syrran och henke på de!!
och i dag så har vi vart hos min farmor och träffat henne och min pappa och hans fru... vicke fick en godis påse av dom =) han hade de jätte kul när han fick leka med som morfar =)tog lite kort oxå men eftersom jag inta har sladden med mej så får jag lägga in dom sen...
efter de så ringde jag mamma och vi åkte till ikea =) där köpte jag 3 hyllor några lådor att ha till sköt bordet och lister att gömma sladdarna i. vicke lekte i "småland" de tyckte ha va kul =) sen åkte vi till öb på erikslund och där hittade jag en pressent till syrran eftersom hom inte hade fått nån av hos sen hittade jag en pressent till... och en ballong visp till mej.... en jag har hemma är usel...

hmm nu när jag läser hur mycke jag har köpt så undrar jag hur fan jag ska få med me allt på planet hem!! hoppas de får plats allt för jag tyckte jag hade massa med hit...

jaja nu ska jag väl ta och göra nå annat, funderar på om jag ska gå och lägga mej!! har haft lite svårt att sova här med albin vid fotanden i liggdelen, mamma och vicke som snarkar i kapp och vicke som ligger både högt, lågt, hit och dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0