jag är dålig på att uppdatera!!

dagarna bara springer iväg... vart tar dom vägen?? jag hinner ju ingenting, de finns så mycket jag skulle vilja göra men som inte hinns med.... jag tycker jag städar, diskar och tvättar helatiden...
haha skulle hänga tvätten ute för nån dag sen men de gick inte... de är ju en hel invation med äckliga björkbladlöss som har kommit från ryssland. (allt verkar komma därifrån, ryss kyla, ryss värme och nu ryss löss... haha ) jaja vicke är ute hel dagarna allafall och leker, senaste  tiden har han lekt jätte mycket med ygges kusin ida!! dom verkar ha jätte kul ihop!

lille plutten växer, i onsdags så vägde han 5590 g och va 59 cm lång! så nu ligger han på mitten kurvan =) såå skönt att han växer som han ska nu och tar i gen allt han förlorade!

vicke den lilla busen blir bara mer och mer trottsig, och sova, va är de? han somnar seeent och sen så vill han inte vakna, men de spelar ingen roll om han går upp kl 6 när ygge ska till jobbet vicke kan vara vaken hur sent som hälst en då... jaja jag ska försöka att komma på nått så han somnar snabbt... =)

jag har bokat flygresa till västerås den 16-24 juni, ska bli kul att komma "hem" ett tag, ygge stanar hemma och jobbar... tack mamma för att vi får stöka ner hos sej =) du är en ängel ... eller ska jag säga som ragnar brukar säga.... 
du är en ängel i skitande ställning = ) haha

lillplutten på väg ut =)


morsdagspressent till majsan!


vicke har gjort en "frilla" helt själv =)


käkar melon på bron =)


upp med huvet=)


lilleplutten redo för en liten tur i bilen =)


äckliga björklöss på vickes skotkärra


glader


liten fors =)


mina fina blimmor =)


smultron, jordgubbar och en tomatplanta =)


huset förra sommaren


förra sommaren


nu


nu


nu



nää nu får de duga med kort kommer fler sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0