attack!!!

hahaha katterna vågar knappt vara ute. så fort dom visar sig kommer trastarna och anfaller... ser skit kul ut och zeke är skit rädd... jag ska försöka filma sen!!

hmm undra vad man ska hitta på i dag då!! tvätta lite kanske om de har torkar på sträcket där nere...
vicke är på dagis till ett sen så kommer han säker leka med ida.. hehe de är skitigt tomt när han går i väg efter dagis jämt =) men huvudsaken är att han har kul!! lilleplutten har fattat att de är kul med babygymmet, de har han inte brytt sig om alls förrut... och så tror jag han skrattade högt i går... de lät som de allafall.. får se om de kommer nå mera...=)
Albin blir 10 veckor i dag... kan inte fatta att tiden går så jäkla fort! tycket de va nyss han kom ut!! och en envis och bestämd liten herre är va han har blivit,får jag inte som jag vill på engång så skriker jag, HÖGT =)lillplutten...
matvrak har han blivit oxå.. 200 ml äter han, de trodde jag inte för 5 veckor sen när han bara åt 60 ml och spydde kaskader!  så jäkla tur de finns läkare...

nee nu är albin hungrig, de hörs =)     bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0