va skönt med helg!!!

har inte orkat skriva så mycket är helt slut efter jag kommer hem!! men allt går bra! har börjat lära mej spel maskinen nu oxå =) kommer bli proffs på de snart!! =)  saknar ett badkar så man kan lägga sig i ett varmt bad när man kommer hem men men jag får hålla mej till duschen så länge!!  

handlade muterade clementiner för ett tag sen... när man skalat dom så såg dom ut som blod apelsiner men dom smakade som vanliga clementiner, skumt =) hehe

busen ligger och sover nu, så skönt att han fått tillbaka rätt sov tider efter jul. nu går han i säng vid halv 8- 8 och vaknar mellan 7-8 på morronen.. ganska mysigt när han kommer in och lägger sig och trängs och puttas i sängen=) hehe... snart kommer en tilloch ska ligga i sängen och trängas =) då blir vi 6 st. 2 vuxna ,2 barn och 2 katter...
och för zeke får maninte ha täcket för sig själv på natten!! han ska ligga mellan benen mitt på täcket så att man knappt kan röra benen!!

lill kotten i magen sparkar på som tidigare, men han har kommit på att de är jätte kul att sparka på kissblåsan så man kvider till varje gång.. folk borde tycka jag är knäpp när jag hoppar till i bland bakom kassan... haha
den 26 jan ska jag till bm nästa gång och ta blodprov och hela baletten.. hoppas att järnvärdet har stigit lite till men de tror jag väl inte för jag glömmer att ta ibland!

nee nu ska jag se om ygge har pratat med syrran sin om att låna flickan som lekte med elden... 

bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0