Torsdag!!

i dag har de vart så kallt så maninte kunnat gått ut.. hörde att de hade vart  - 40 grader på fältet!! brrr hoppas att de blir lite varmare i morron så man kan gå till affärn....
ygge började jobba i dag efter ha haft ledigt sen den 22 dec lite tomt utan honom när man är van att han är hemma... haft lite besök av matte i dag oxå vicke är helt tokigt i honom.hehe matte får höra sitt namn hundra gånger undertiden han är här =)

i måndags skulle i lämna i gen golvet som vart över från vardagsrummet men de gick inte, dom hade inventering... suck... så i tistags medans vicke och ygge va och lekte hos matte och isak så åkte jag , mallan och tommy till storuman.. men pga att bilen stått öppen under natten så batteriet va slut kom vi 5 min över 3 till xl och då ser vi att dom åker därifrån.... gissa om man blir sur...   tur att ygge har en snäll pappa som kunde lämna tillbaka golvet i dag!!

i morron ska jag försöka byta gardiner och ta bort allt som hör julen till.. får se om de går bra... eller om jag är slö =)

vicke ligger och sover och ygge är i källaren och kollar till pannan... vi,  eller han satt in pellets i går så han vill väll se så att allt funkar som de ska...  liteni magen sparkar på som bara den, ibland tror man att h*n ska komma ut... =)

satt och tittade på hemvideo för ett tag sen och insåg att jag inte va så stor då... känner mej som en stor fet flodhäst nu med över 15 kg i övervikt. så när den lilla plutteni magen kommer ut så ska jag fan se till att komma ner i den vikt jag va innan jag fick vicke!! 


vicke är jätte stolt över att zeke stannade och gosade=)



sötisen ska ut och åka skoter med pappa =)






lite skillnad på magen nu och med vicke... 


lite skillnad framifrån  oxå... jag va mer päron formad med vicke!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser ut att vara en mindre baby i magen den här gången. Får väl hoppas det så det går lite lättare att klämma fram.Här också kallt, brrr.

2010-01-08 @ 05:09:34
Postat av: mickan

vikke bara växer o växer =) o de gör magen din oxå :P heheh ja jag komme rihåg att vikke va du MEGA STOR :P heheh synd att du ej bor här så vi kan promenera tillsammas=) men ni får komma ner både förre bebbe kommer o efter =)

Kram Mickan med familj

GE VIKKE EN STOR KRAM FRÅn OSS

2010-01-08 @ 09:22:59
Postat av: majsan

Vad gullig Vicke ser utmed zeke i knä, och när han tagit på sig hjälmen för att åka skoter.Det blir spännande med bebis nr2

2010-01-09 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0