söndag!

ja då va de söndag i gen då!! i morron börjar en ny arbets vecka.. vi får se va denna vecka har att bjuda på då!!
i dag så har jag hunnit byta gardiner, diska, tvättat och hängt tvätt... de va en meter hög med tvätt där nere... men mycket av de är handdukar, täcken och kuddar sånt som inte är så viktigt!! busen han vet inte vart tvätten ska vara hehe för ska jag tvätta hans kläder så får jag gå och kolla i lek lådorna =) han tycker att dom ska städas dit när de är dags att städa rummat!! hehe sötisen då!

ygge och vicke har gått till majsan och bengt-ivan. b-i behövde hjälp att skotta bort massa snö så att 4 pallar pellets får plats!! så jag får väl se när dom kommer hem...

har börjat fundera på vart man ska ställa allt när bebis kommer, spjälsängen vet jag vart jag ska ha allafall men resten!?  byrå med kläder och skötbord. kanske får ställa in den i data/ matrummet för nån annanstans får det inte plats!!  tur att vi inte äter där inne..hehe   nu vet jag allafall va jag vill ha fär vagn, vi skulle beställa den i går men med den vanliga oturen vi har så kom vi 10 min efter som hade stängt... så ygge får ringa i morron och kolla om de gåt att beställa via telefon...

snart ska jag hoppa in och ta en dusch så man blir lite varm fryser som faan.. har bara 18, 5 grader inne.... sen efer de så blir de att laga mat.. fläskfilé, pommes och beasås eller rödvinsås...  måste koka lite potatisar oxå för pommes är inte så gott att värma på i matlåda...



magen från sidan v. 29+ 4


magen framifrån v.29+4   ser ju ut som en kanon kula!! hehe  inte så lik magen med vicke!



jämförelser mellan magarna!!  skiljer 4 dagar bara!!

Kommentarer
Postat av: mammsen

ja nu har den vuxit riktigt sen vi var där. blir nog en skaplig krabat denna med ser det ut som. undrar hur stor erika har blivit! hon har ju inte så långt kvar.kramar till er alla.

2010-01-17 @ 16:47:07
Postat av: Mickan

heheh du har juh skrivot flera gånger du vad det blir för bebis=) så gissar på att de ej e hemligt längre iaf=) heeh men HALLÅ man kan faktist inte skriva att man bestämt vagn utan att skriva vilken det ska bli DÅ BLIR MICKAN NYFNIKEN JUH!! MEN JA SKA RINGA DIG OMM ett tag för att få veta :P Kram Mickan med familj

2010-01-17 @ 19:40:20
URL: http://hippiemicka.blog.se
Postat av: Mickan

heheh du har juh skrivot flera gånger du vad det blir för bebis=) så gissar på att de ej e hemligt längre iaf=) heeh men HALLÅ man kan faktist inte skriva att man bestämt vagn utan att skriva vilken det ska bli DÅ BLIR MICKAN NYFNIKEN JUH!! MEN JA SKA RINGA DIG OMM ett tag för att få veta :P Kram Mickan med familj

2010-01-17 @ 19:40:58
URL: http://hippiemicka.blog.se
Postat av: nettan

micka!! haha just ja visste ju att de va nått jag glömde skriva!! får lägga till de!!

2010-01-17 @ 20:11:02
URL: http://lymra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vet ni om det är en flicka eller pojke? Eller missförstår jag Mickan nu?:)

Jag är också nyfiken på vagnen.



Kram

2010-01-18 @ 19:34:00
Postat av: nettan

johanna: ja vi vet va de blir!! =) va inte meningen att jag skulle skriva så att nån fatta men men!! hehe

2010-01-18 @ 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0