skönt med helg nu!!

usch jag har inte mått så jätte bra dom senaste dagarna vart yr i huvudet och snorig, de är väl en förkylning på g. skönt att jag får vila upp mej i helgen allafall... börjar känna av sammandragningar lite då och då!! hoppas de stannar där och inte börjar göra ont, vill gärna ha kvar liten allafall 6 veckor till... undra va man ska hitta på i kväll då!! blir antagligen nya wallander om jag inte hinner somna innan...hehe... hittills har jag somnat vid 10 tiden... och i går slocknade jag efter maten en stund =) har aldrig varit så här trött förrut...hehe

har kommit på att jag är väldigt dålig på att ta kort... ska försöka skärpa mej!!

nu ska jag pyssla med lite annat... bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0