Grattis Grattis!!

Först måste jag bara skriva GRATTIS majsan/svärmor på födelsedagen!!

dagen började med att gå upp och käka frukost och sen till dagis med vicke, han blev helt över lycklig när han skulle få gå till dagis!! i lördags så började han tok grina för att han ville till dagis... men då fick jag ju förklara att fröknarna ville vara ledig och sova länge =) hehe  så i morse fick jag knappt en hejdå kram för att han hade så brottom in =)

sen va de bara att traska vidare till konsum och börja jobba... dagen flöt på bra.. måste säga att de har vart sttor skillnad på i dag och förra måndagen med foglossningen.. i dag kände jag inte så mycket av den medans jag hade på mej bältet men när jag gått hem och kom in i köket och satt mej så small de till ajj som faan...
i allafall så satte jag i gång med pannkakor, tack majsan för att du gjorde smeten i går =) och undertiden så gjorde jag i ordning majsans pressent =) en godis kaktus... =) sen fick hon en blomma och ett scrappat kort =) när vi käkat så va de bara att ta på sig kläderna och gå över till majsan och bengt-ivan på kalas... där bjöds de på massa gott men jag höll mej till te och smögåstårts mums =) strax innan vi skulle gå så skrapade majsan en dubbel triss som hon fick av ann-britt och tore... 2 kvar att skrapa då säger ann.britt att de blir nog inget.... så ser vi att majsan får en konstik blick!  3000 , 3000 , 3000 kr.... shock  !!! alla sa då nää de blir nog bara * 1 men nää där va * 2 .. så majsan hon vann 6000 kr på en dubbel triss.... lite avis blir man ju allt =) hihi

eftersom de är några som är nyfiken på vilken vagn jag ska beställa så får jag väl lägga ut en liten bild då =)


en cerox 2.0 i färgen Offroad,  vill egentligen ha en nitro city men den funkar inte här uppe =(




majsans fina godis kaktus =)


min amarylis som har tagit lite tid på sig, 25 dagar från att kommit upp ur löken till att bli ca 60 cm hög och på väg att blomma ut =)  i början växte den ca 1 cm om dagen, man såg nästan hur den växte =)

nej, nu är de sova dags!! god natt


Kommentarer
Postat av: majsan

Tack för de fina presenterna jag blev jätte glad!Är jätte glad att vi får träffas som igår när jag fyllde år,kanske det blir en bättre diskmaskin nu när jag fick en vinst.Ha de så bra vi ses.Kramar!

2010-01-19 @ 12:52:36
Postat av: majsan

vagnen verkar jätte fin!

2010-01-19 @ 12:54:43
Postat av: nettan

hehe ja de är ju nått man behöver!! vicke tyckte att du skulle köpa en spark till honom =) hehe

2010-01-19 @ 17:39:21
Postat av: mammsen

undrar bara men jag kanske är gammalmodig!! skall det inte vara en liggvagn dom skall ha när dom är nyfödda?

2010-01-19 @ 20:03:47
Postat av: nettan

mamma: jo men har man en sitt vagn ska man ha en lift i. har kvar den som vicke hade!!

2010-01-19 @ 21:51:58
Postat av: majsan

psst vi får se vad vicke kan få av farmor hi hi

2010-01-19 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0