ny vecka!

ja ha då va de måndag i gen skulle skrivit i går men jag va så trött så jag orkade inte!!

vart på praktiken i dag, får gå hem lite tidigare.. inte så mycket att göra på eftermiddagen... men de är ju allafall super skönt att få komma hem lite tidigare när man har ont i ryggen... har börjat få de mer nu... ska till barnmorskan den 16 feb så då ska jag kolla om de finns nån ledig läkare jag kan prata med... har ju fått nå konstigt i handen som gör förbannat ont har haft så i snart 3 veckor tycker att om de bara va en stukning så skulle de inte göra ont längre... jaja jag har ju ont på så många ställen så varför inte där med...haha 

undra va man ska äta för mat i dag då!! vicke ville ha mos och korv men de vet jag inte... åt ju rotmos och korv i går och i matlåda i dag så jag får rota i frysen och se om jag hittar nått.. eller inte!!! nu ringde mallan och ska bjuda på tacos hos majsan =) mumsens  de va ett tag sen =) 


lite halv nyvaken =)


vicke ville ta kort på tvåda två =) hehe inte båda två ? sötisen =)



Kommentarer
Postat av: majsan

Hihi gulliga kort.Ja de var gott med tacos de gör vi om.

2010-02-08 @ 22:58:54
Postat av: mammsen

Tja!

Ja får väl hoppas läkaren kan hjälpa dig på nått sätt. Tyckte om bilden med Viktor så den har jag som bakgrund på skrivbordet nu. Måste ju ha nått gulligt att titta på när man sitter här. Kram till er alla.

2010-02-11 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0