playa del näset =)

2 fina dagar har de varit och dom har spenderats på näsets badplats. i går va de bara jag, majsan, mallan och barnen men i dag så va ni några fler. pratade med petra och då bjöd jag med henne och elias och majsan bjöd med inga- maj. vi åt lite makaroniröra som jag duktigt gjorde kl 12 i natt för att jag inte kunde sova =) sen hade vi med lite saft och kakor.   vicke han badade både i går och i dag. första badet ute i sjön i sommar =) själv så doppade jag bara benen... och nu i kväll så konstaterade jag att jag inte ska vara i solen utan solskydds faktor... i går fick jag nästan ingen färg men nu i kväll känner jag hur de bränns och så syns de hur fint tomat röd jag är om axlarna =) usch, jag som inte passar i röd, haha...

en riktig klant är va jag är, i går när jag skulle köpa ersättning till A så va de slut. tänkte då att de kan jag köpa i morron när dom fyller på, dagen gick och kl sju när jag skulle ge  A lite  käk så fanns där inget. klantarslet jag glömde gå till affärn och i storuman va de oxå stängt... som tur i oturen så har jag kvar semper ersättning som jag hade innan jag böt till NAN... så arg på mej själv för att jag glömde, man gör bara en sån sak en gång....

har lite besluts ångest. vet inte om jag ska köpa en ny lite billigare babyvakt eller en beg som har vart lite dyrare... tänker som så att om jag köper beg så vet jag ju inte om den funkar fast dom säger att den gör de och får köpa en ny allafall och förlora pengar... köper jag en ny så vet jag ju att jaag får en fungerande och så kan jag lämna tillbaka den om den inte funkar. suck!


har lite studie litteratur till salu om nån är intreserad.
jag har dessa böcker:

e 2000 compact basbok                                  300 kr (nypris 477kr)
e 2000 compact problem bok med cd              300 kr (nypris 489 kr)  
e 2000 compact lösningar                               300 kr (nypris 482 kr)
eller alla för 800 kr

samhälle.nu  B C                                             250 kr (nypris 410kr)

engelska A/steg5
read and catch up update med cd                   100 kr  (nypris 181kr)

naturkunskap b                                               250 kr (nypris 467kr)                                


lill plutten, han är glad jämt


spelar kalle kunskap, konsentration till 1000


playa del näset =)


ok, bjussar på ett kort där jag är med oxå!


badar


tjaa, kan väl ta en till med mej och albin


faster mallan och albin och farmor majsan i bakgrunden


elias och vicke, riktigt fint kort


dags för nattsaga

Kommentarer
Postat av: cattha

jättefina kort,

vad stor lillkillen blivit.o viktor med,kul att se lite bilder,ha de bra

2010-08-18 @ 22:40:17
Postat av: Johanna

Det var på tiden:)

Albin verkar vara en riktig charmig kille, precis som sin storebror.

2010-08-19 @ 20:42:41
Postat av: majsan

Det var riktigt trevligt,bra väder och go fika.Tack för två härliga och tevliga dagar på näset.Fina bilder.

2010-08-19 @ 22:22:47
Postat av: Annika

Hej!

Jag är intresserad av studieboken Read & Catch up, som du har till försäljning. Finns den kvar? Var snäll och kontakta mig.

Hälsningar

[email protected]

2010-10-17 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0