ny vecka!

då va de måndag i gen!!   vi hade lite svårt att kliva upp ur sängen i morse så vi kom hela 1 timme senare till dagis!
alla barn tyckte de va kul att vicke kom i dag, han har ju inte vart där på 2 veckor...

albin blir 3 veckor på onsdag, tiden bara flyger i väg....i fredags va bvc tanten här och vägde och pratade lite. en då 16 dagar gammal albin vägde 4720 g, han är inte uppe i födelseviken än och jag hoppas han går upp som han ska eftersom han spyr så mycket... känns som om allt han får i sig kommer upp igen...
de är inte lite tvätt man får tvätta efter honom =) hehe både mina, ygge, albin, sängkläder och handdukar blir full i spya.... tur att jag fick (jag lånar, du får tillbaka dom sen) lite kläder av micka efter jonathan till albin för då slipper jag tvätta 1000 ggr per dag.

jag ska aldrig mer flytta... här ska jag bo ända till jag dör....fyyy faan va grejjer vi har nu efter vi va och hämtade de sista lasset i stugan... tur att man kan ge bort grejjer till andra som behöver de... för vi får ju nästan dubbelt av allt... hela garaget är full av kartonger och hälften kan man ju nästan kasta eller ge bort!  och 4 -5 sopsäckar med kläder hade jag kvar oxå, som jag inte kommer i just nu!! haha så de blir att gå bort lite fläsk så man kommer i dom kläderna!!  de kommer ju inte bli bikini 2010 allafall så som jag ser ut nu!!  men 2011 ska jag vara smal och snygg =)

igår trodde jag att jag skulle dö av skatt...våran kära lilla zeke kom in med lite mat i form av en näbbmus... tur att den va död så den inte sprang omkring..han var endå duktig och tog den i munnen när vi ville att den skulle ut!! haha..

här kommer lite kort... några från när vi va i västerås...

äter årets första mjukglass ute i stugan !!

riktigt gott tyckte vicke..

min farmor och Albin!

lillprinsen i bilen på väg till v-ås

stora prinsen och jag...

tokungen tycke kalsongerna skulle vara på huvet =)

en trött albin

vicke, jag och ygge  pälade i går... hjärtat och stjärnan gjorde jag, ygge gjorde gubben och vicke nallen...    fina va?

zeke med museni munnen (syns kanske inte så bra, men den är där=)  )

Kommentarer
Postat av: majsan

Alltid lika kul att titta på denna sida, fina och roliga kort som av Viktor med kalsonger på huvudet,så kortet av zeke med lunch mat nyfångad mus haha.De andra korten var också bra av dig och Viktor plus kortet av ätning av mjukglass ser gott ut.

2010-04-19 @ 22:34:39
Postat av: majsan

kortet av din söta farmor och Albin var också bra!

2010-04-19 @ 22:36:43
Postat av: Sandra

Hejsan. Är man välkommen upp o hälsa på i sommar? Skulle vara skoj :) Kram på er

2010-04-20 @ 16:20:28
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: mammsen

Ja jag håller med dito farmor att det är roligt att gå in och kika på den här sidan vad du gjort. Den var lite förändrad sen sist jag kolla. Fina foton var det med.Det ser ut som ni kommer att få mycket gäster däruppe i sommar så ni kanske inte bor så avsides ändå, kul för er. Kram till er alla.

2010-04-21 @ 18:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0