ajj va ont!!!

tog svin spritan i går och jag kan ju inte säga att de är smärtfritt... sticket kändes ju inget men i går kväll när vi satt på hotellet och firade ygges farmor och farfars 60 åriga bröllops dag börja de kännas och när jag kom hem  så hade jag skapligt ont kunde inte röra armen och sova kunde jag inte heller för att jag hela tiden vaknade på armen...
JAG SKA ALDRIG MER TA INFLUENSA VACCIN.  busen fick ocå ta sprutan men han har inte haft nå ont av den.. han va bara livrädd när vi kom in på rummet, men med farmor majsans hjälp gick de bra!! =)

magen den växer, liten där inne sparkar på kissblåsan så de känns som om jag ska pinka på mej!! riktigt stark i benen fast den är så liten...

nää nu ska jag ta och bänka mej franför tvn och kolla på idol, får se om gubben hinner hem från matte på 10 min... han tog skotern för att fixa skoter pulkan.. han kunde ju tagit den i bilen för nå skoter före är du ju inte... haha


hade inga nyare kort än på katterna!! hehe får se till att använda kameran lite flitigare... =)

zeke tycket inte att jag ska få scrappa!! 



figge är en riktig liten tiggare!!  undra när han ska lära sig att haninte kommer att få nått...

Kommentarer
Postat av: mamma

ja, du verkar ha fått ondare än jag men det är ju skönt och veta att man inte kan bli smittad och kan smitta andra. Många jag pratat med säger att det är överdrivet det här med vaccineringen men det säger dom nog inte när dom ligger där. I morgon (söndag) kommer fredrik och Linea och Elias hit. Dom skall titta på fotona från kanarieöarna när vi var där.

2009-11-21 @ 20:29:40
Postat av: majsan

Ja du jag hade också riktigt ont i armen, men ville inte skrämma upp dig för jag hoppades att du skulle ta den och nu är de gjort,bra!!Gulliga kort av katterna.

2009-11-21 @ 23:22:59
Postat av: Johanna!

Va mysigt katten såg ut att ha det:)

Jag och barnen måste också gå och ta sprutan snart, Fredrik fick sin genom jobbet och han kunde knappt lyfta armen på 2 dagar.

2009-11-22 @ 08:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0