sommarjobb!

började sommarjobba i måndags inte världens bästa jobb men de funkar.. jag få ju pengar allafall... så i måndags och tisdags fick  jag snällt gå upp kl halv 5 för att hinna med bussen som går 5... började halv 6.. huwa är inte va att gå upp så tidigt. tur att de bara va dom 2 dagarna, nu tar jag de på kvällen i stället mycket smidigare. min kära mor ringde i gåtr och frågade om jag ville jobba med henne nästa vecka! visst, så nästa vecka får jag gå upp 5... jaja tur man får pengar fört allafall...

när jag kom hem i går hade vi ingen tv.... ygge va i uppsala och hämtade en ny.. nu ska de väl va tredje gången gillt... nu vill jag har en fungerande tv. så nu hoppas jag att vi slipper blått flimmer på tvn...   så nu har vi en 42 tums plasma av märket samsung... 

nää nu är de dags för en ducsh..

bye 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man ska vara glad för det jobb man har i de här tiderna:)

2009-06-19 @ 16:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0