summering av helgen!

i lördags så skulle vi egentligen gå på julfest/ avslutning med mamma på växhuset men hon hade visst förlagt biljetterna. så vi hoppade in i bilen med madde och henke och drog i väg till örebro och gick på lek o buslande..   hur skoj som hälst till och med jag tyckte de va kul... busborgen släng dej i väggen säger jag bara... vi va där i nån timme sen åkte vi och käkade på nån restaurang... och efter maten så drog vi vidare till gustavsviks äventyrs bad. =) riktigt kul de med va tok länge sen jag va i väg och badade.. vicke den lilla busen tycket de va skit kul..i barn poolen fanns de en liten vattenrutchkana men vatten som rann (precis som sånna stora) och den åkte han om och om i gen flera gången.. vilken energi...om man kunde få lite av hans energi så skulle de va toppen...  vicke fick åka den stora kanan med pappa och.. men han tyckte nog de va lite läskigt så han ville inte åka den mer...  kl blev bortåt halv 8 när vi kom hem... vicke hann att slockna på väg hem =) plutten måste ha vart supertrött efter allt bus... 

i går så var vi till micka  så ungarna fick busa lite de va ju ett tag sen dom lekte... de har ju vart massa sjukdommar som har kommit i vägen....

nee nu ska jag väl ta och söka lite jobb... får se om jag hittar nå intressanta....

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0