lördag!

ja i dag har de inte hänt så mycket lille skrutt hade feber i går så han fick ligga och sova i vår säng. tror att de va den andra sprutan han fick u torsdags som gjorde att han blev lite dålig. han är pigg nu allafall... annat kan man säga om ygge han kom hem kl 12 i dag. han hade slocknat hos mor och far sin i går... haha och nu har han mest legat och vilat hela dan... egentligen så skulle han behöva riva klart tapeten på väggen..   jag har allafall städat övervåningen och tvättat, just ja jag måste gå ner och hänga upp den så att den lite börjar lukta illa...har scrapat ett kort i dag oxå på beställning =)  kanske har gjort lite i dag än då =)   inte helt göra lös har jag vart...

hör hur de skramlar i köket =) tydligen ska grabbarna baka nått.... får se va de blir då!!! =)

Nej nu ska jag gå och hänga tvätten så jag inte glömmer bort den......

Kommentarer
Postat av: M

Såg två trötta killar som sov söttDagge och Ygge med huvudet mot varandra.

2009-12-20 @ 18:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0