4 december

nu är de bara 20 dagar kvar till jul, de känns inte som de är jul snart vet inte varför men så är de... än så länge har jag bara köpt 2 julklappar... hmm om man ska ta och beställ lite kanske....

skruttungen ligger och sover och ygge är och hjälper matte med nått.. och jag har hunnit baka lussekatter och  haft besök av majsan. =)
åkte med mallan och tommy till storuman i går så jag kunde hämta ut mitt packet från nelly... mammabrallor till mej, brallor till ygge, kallingar till vicke och en body och byxa till bebis....

har inte hänt så jätte mycket den senaste tiden.... 



finaste busungen


charmtroll


arg


julfint i köket


bebisen har fått kläder


puss på magen  (v.22+1)


kramar


jämförelse mellan vicke och bebis

Kommentarer
Postat av: Majsan farmor till Viktor!

Hej köket jätte gulligt med julduk och gardiner,så gulliga Viktor och din runda baby mage.

2009-12-05 @ 01:06:27
Postat av: solveig

jaa, håller med majsan! jisses vad både magen och viktor växer. räknar dagarna tills vi skall komma nu, längtar så jag blir sjuk.köket blev jättefint. kramar till er alla.

2009-12-05 @ 17:57:37
URL: http://lymra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0