tårta och klipptid!

jag som sa till mej själv att jag inte skulle göra några tårtor nu när jag är sjukskriven, men de gick ju åt skogen. Y´s farfar fyller år i dag och han frågade om jag kunde göra en gräddtårta... så eftersom det inte tar så långtid med en med prinsses fyllning så fick han en sån. bara 2 lådor med jordgubbar och 6 dl grädde... haha hoppas han blev glad och att den var god! kommer bilder i andra bloggen sen!

lite senare på dagen så åkte jag med bästa jossan in till s-uman. hon skulle klippa sig och smtidigt så passade jag på att bka en tid till torsdag nästa vecka. velar redan nu hur jag ska göra med håret. jag vill gärna ha kvar långt men samtidigt vill jag klippa av de för att det är så slitet och tunt och så kan jag inte fixa till det på nått vis... jag får se va de resulterar i!

vi har oxå hunnit med att vara till jossan och lekt. handlade lite innan vi åkte hem så jag lagade mat hos jossan, hon har bjudit så många gånger så jag vill ju bjuda tillbaka. känns jätte dumt att hon bjuder hela tiden ju... jag lovar att när huset är fixat så blir de en middag här.

nej men nu ska jag väl ta och se lite på dumburken .. har ganska ont i dag så till kvällsfika blir det 2 alvedon och benet i högläge=)

sweet dreams...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0