Jag vill HA!!!

ja fy finns massor jag vill ha inte bara till mej själv utan till barnen och hemmet. skulle vilja göra massor ute oxå, ficcs dom inte så mycke plan plats till allt, jävla backe....

i allafall så vill jag ha en altan som är inglasad på framsidan.. skulle bli skit snyggt. så där lagom stor så man får plats med ett bord för ca 6 presoner och vagnen och fina blommor och nån bänk. jag har allt i huvudet och de skulle bli skit fint. finns dock massa annat vi måste göra innan vi han börja på ett sånt projekt. lägga om taket och drener är väl de viktigaste nu allafall... skulle vi bygga nu så skulle vi endå få riva när vi ska drenera. och så vill jag ha ett växthus men vette tusan vart man skulle kunna ställa de hälften av tomten är ju backe och väm vill ha ett lutande växthus!?

inne vill jag oxå göra om.... ny soffa, v-rums bord,  köksbord och stolar, alla möbler till abbes rum... man kan komma på saker i oändlig het... men de som står högst på listan är iallafall abbes rum. han ska få rummet uppe som vi har som data rum nu. datan flyttar jag till mitt scraprum den får plats nu när vi har plattskärmen och gästsängen ska vicke få. Abbe ska ju få vickes junior säng sen när han blir lite större litar inte på att han kan sova i den än. och när skatte pengarna kommer blir de inköp av bokhylla till han, funderar på expidit från ikea den med 8 fack och gröna backar. kommer bli skit kul att göra!=)

leo´s lekland.... där var vi ju i går, kom lite sent för jag va lite snål med tiden trodde de skulle gå snabbare att åka dit än va de gjorde. kidsen hade allafall skit kul. ja de hade väl vi vuxna med =) hehe spelade air hocky, sånt vill jag ha i källaren.. haha.. abbe tycker de va kul oxå kan kröp runt och busade och skrattade... vicke hade inte ens tid att äta så kul hade han och dyng sur i svätt va han redan efter 5 min =)  va upp lite i " borgen" med abbe men kännde att mitt knä inte klarade de så bra så jag övergav de försöket.

har inte lagt in bilderna än så de får bli  en annan dag!  nu ska jag göra annat, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0