Trappor!

ja de kan nog vara de värsta man kan ha när man har små barn, iallafall innan dom har lärt sig hur man har sig upp och ner säkert. va i köket en snabbis och tittade till abbes flaskor som jag höll på att koka och under den korta stunden hann den lilla busungen ta sig upp för nästan halva trappen. lyffte ner han och efer en stund va han där igen så jag hann faktist få några steg på film. när ygge kom från jobbet satte jag han i arbete med att göra en grind =) hehe varför köpa en dyr när man kan göra en egen!? den ska ju endå inte sitta där så lägen egentligen!

har för ca en timme sen käkat klart. jag gjorde råstekt potatis i ugn och fläskytterfilé med egen gjord brunsås. riktigt gott, skulle kunna äta bara potatis. jag älskar potatis skulle kunna leva på de =) ne nu ska jag väl ta och kolla på svt play en stund innan de är dags att lägga vicke, han sitter och ser tv innan de är dags för han att gå i säng =)



see u en annan dag!   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0