Utrycka sig!?


Jag är så jävla dålig på att utrycka mej skriftligt, men jag hoppas alla fattar va jag menar när jag skriver... mina formuleringar kommer bättre ut i tal! =) men man kan ju inte vara bäst på allt....   jag kan lite om mycke.. haha

kidsen leker här bevid mej och tokskrattar båda två. vi ska snart dra på oss kläderna och gå ut. jag måste skotta snö.. de är egentligen ygges jobb men jag känner för att vara lite snäll i dag dessutom så måste jag göra nått har vart alldeles för lite att göra i jul... min älskade mamma har tagit hand om all tvätt... (berg) och gått upp med barnen på morronen så jag fått sova... och gjort massa annat, vilket lyx =)  MAMMA FLYTTA HIT!!!!  = )


kärlek till dej min kära mor!

vicke kan inte ta kort utan att göra miner...lilla skit ungen

fan, allt bli kursiv och jag får inte bort de... trycker och trycker , jeje skit samma de får väl va så då, har icke tit att bråka med de nu! 

nu ska ungarna bli påklädda för att gå ut! lill fisen är super trött så han ska få slumra i vagnen!!


                                                      ADJÖ på er för nu!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Jaja lilla gumman! Tror säkert du vill att jag skall flytta upp men efter några semesterdagar hos dig så är det nästan skönt att börja jobba igen, he-he! Skämta bara! Men du har ju tur som har en mamma som vet vad som är lyx när man har familj. Angående tystnaden du skrev om så tyckter jag som du i det fallet, när jag kom hem från er så var det första jag hörde en massa smällare, så visst är det ett mysigt ställe ni bor på. Kram

2011-01-05 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0