Nu är de tomt!

nu har alla åkt hem och de är jätte tomt. vicke blev lite ledsen när mormor skulle åka hem men de gick ganska snabbt över i bilen. men hemma när han skulle sova så kom de lite tårar men dom gick oxå ganska snabbt över.  lill plutten förstog nog inte så mycke men de kommer väl den dagen då han oxå är ledsen när mormor ska åka hem.

ungarna fick en uppsjö av saker i julklapp orkar inte skriva upp allt om jag räkar grömma nått från nån så, ingen nämnd ingen glömd.

väntar på kort från mallan som tog kort på jul och nyår. jag va inte så flitig med kameran den låg mest på sidan och "vilade" =). skönt att för en gång skull slippa stå bakom kameran..


jag har bokat flyget. den 14 jan åker jag mer till v-ås och den 18 hem i gen. blir dock inte den roligaste resan ner.
sen har jag massa att göra när jag ska ner. köpa massa saker i affärer som inte finns här som ex IKEA =) love it.  och sen ska jag hälsa på bästa micka =) kanske vi kan ta en grogg eller nått på lördagen ?

nää nu vakan lillfisen....


Kommentarer
Postat av: mickan

=) hehe jaa ska bli så skojs att ses igen ja kanske blir 1 eller kanske 2 groggar =P oj dwe e juh nästa vecka ser ja nu som du kommer SKOJS=)

ses snart då kram kram Mickan

2011-01-03 @ 22:49:29
URL: http://hippiemicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0