jo men visst!

.. eller nått, vet inte va jag ska skriva har inte så stor lust egentligen.

i dag så har jag väl inte gjort så mycke.diskat, tvättat, duschat, bytt i kattlådan busat med barnen.. ja de vanliga.
vicke började dagis i dag efter jullovet och jag han bara väcka honom och fråga om han ville gå till dagis och innan jag han säga dagis fördigt så va han ur sängen och va på väg ner.. han hade så brotton så han ville inte ens ha frukost.. men där fick de va stopp klart han måste ha frukost så jag fick allafall i honom en macka och mjölk sen hade han snabbt på sig overallen och skyndade i väg till "jobbet" som han säger =) söt fisen=) 

albin han hittar man oftast ståendes i sängen nu för tiden när han har vaknet... just fan nu glömde jag ju sänka sängen till nedersta hålen, ja så går de när man tänker på annat, suck! sen hittade jag en till liten tandsing i munnen på honom. nere till höger, inte undra på att han har dreglet som f*n dom senaste dagarna...

3 dagar till fredag. ska bli kul å komma "hem" kommer dom sakna mina små fisar. vill inte lämna dom men dom har de mycke bättre hemma med pappa än att följa med. som tur är är jag inte borta så länge..

halva garage taket avskottat. tur de finns bekanta med traktor annars hade bilen aldrig kommit fram eftersom delar av högen ligger på bakluckan... haha


gjorde en jävligt god tacopaj här om dagen...


mina fina och underbara små fisar =)


finaste viktor


finaste albin


blev matmuffin med bacon,purjo,ost och tomat till middag i dag. vicke gillade dom skarp för han moffa i sig två stora =)




                                                                       see ya !!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, tacopaj! MUMS!



Ja, gör så. De har som sagt inte så många skal än, men jag antar att de tar in fler allteftersom. =)



Haha, jaaadu. Jag ska till BVC imorn. Har inte varit där på bra länge. Skulle gissa på att Hannes går om Albin snart... I alla fall i vikt. På riktigt. Han växer så jag vet inte vad. Skulle tippa på 8-9kg och 65lång. Han är både tyngre och längre än snittet för sin ålder. Jättebäbis ;)



Fast det är ändå ganska bra så han klarar av OP och det som komma skall. Framförallt om han åker på fler infektioner. Alla säger att det är ett under att han växt så bra och det är det ju verkligen med tanke på att han varit dålig i princip hela tiden från start.



Han är väldigt konstig just nu... Antingen VRÄKER han i sig mat (400ml!!!) och äter jätte sällan eller så äter han jätte, jätte lite och kräks en massa. Han är även riktigt arg och ledsen nästan hela tiden... Inte för intet man blir orolig igen. Hoppas det inte är något, men odlingen visade ju inget så jag vet inte vad =/



Hur är det med er? Är ni totalt insnöade där uppe nu? Har kommit så frukansvärt mycket snö här så jag kan tänka mig hur det är hos er... Lite kul, sthlm står HELT still när det kommer ordentliga snöfall :P Kramar!

2011-01-12 @ 22:34:42
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh, tacopaj! MUMS!



Ja, gör så. De har som sagt inte så många skal än, men jag antar att de tar in fler allteftersom. =)



Haha, jaaadu. Jag ska till BVC imorn. Har inte varit där på bra länge. Skulle gissa på att Hannes går om Albin snart... I alla fall i vikt. På riktigt. Han växer så jag vet inte vad. Skulle tippa på 8-9kg och 65lång. Han är både tyngre och längre än snittet för sin ålder. Jättebäbis ;)



Fast det är ändå ganska bra så han klarar av OP och det som komma skall. Framförallt om han åker på fler infektioner. Alla säger att det är ett under att han växt så bra och det är det ju verkligen med tanke på att han varit dålig i princip hela tiden från start.



Han är väldigt konstig just nu... Antingen VRÄKER han i sig mat (400ml!!!) och äter jätte sällan eller så äter han jätte, jätte lite och kräks en massa. Han är även riktigt arg och ledsen nästan hela tiden... Inte för intet man blir orolig igen. Hoppas det inte är något, men odlingen visade ju inget så jag vet inte vad =/



Hur är det med er? Är ni totalt insnöade där uppe nu? Har kommit så frukansvärt mycket snö här så jag kan tänka mig hur det är hos er... Lite kul, sthlm står HELT still när det kommer ordentliga snöfall :P Kramar!

2011-01-12 @ 22:35:28
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 20:37:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0