I går!


I går när jag va ute med barnen och vicke åkte pulka satt jag på sparken och lyssnade på ingenting... de va riktigt tyst och stilla, hur härligt som hälst. hur ofta va de tyst i stan egetligen... ALDRIG... att man kan njuta av tystnaden visst jag inte men de gjorde jag i går...

Så till i dag!

Vi har vart på affärn och så har vi lekt och städat. och så kokade jag lite hallon sylt, de är fortfarande massa bär i frysen...låt mej tänka.... de finns blåbär, hallon, hjortron och lingon så nån sylt lär vi ju inte behöva köpa innan sommaren och då är de ju bara gå ut i skogen och plocka... lyxigt med skogen bakom "knuten"...

 ygge är väl hemma om ca 1 timme och då blir de till att laga pannkaka och till den blir de nygjorda hallonsylten och chokladgrädde... får se om de passar med den grädden.

om man ska ta och göra lite nytta i tvättstugan, de är fortfarande täcken och kuddar som ska tvättas.


                                                                   BYE BYE for now

Kommentarer
Postat av: mammsen

Hej igen! Tycker det är roligt att läsa din blogg och att du är duktig att uppdatera den!Kram !

2011-01-05 @ 20:20:36
Postat av: Sanna

Kan tänka mig att det måste vara skönt att kunna njuta av tystnaden... Men för mig skulle det nog ta ett tag att vänja sig. Är det väl med er?



Hehe, jo. Har funderat på att köpa en faktiskt. inte för att vi har så fruktansvärt mycket utrymme för honom att knalla runt i den men lite finns det allt ;) Tror nog han skulle uppskatta en sådan.

2011-01-07 @ 15:58:38
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, det är lite skoj med ett skal faktiskt + att det skyddar telefonen :) Bara att gå in på skal-man.se och kika.. De har några få till våran i alla fall (kanske kommer in fler snart, man får väl hoppas haha)



Jo, det lär vara enorm skillnad om man jämför med staden. Känns som man skulle behöva det där lugnet ibland.. Här är det galet. Fast jag bor ju inte i innerstaden som TUR är. Blir matt efter en dag där, usch. Nacka räcker GOTT och väl, haha :P



Hehe, okej.... Det är sant, det blir ju lite mindre space på så sätt med två våningar. Hahaha! Fick en rolig bild framför mig på honom när han ska ta sig in på tvären ;) Kram

2011-01-10 @ 00:56:49
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0