Latmasken!

japp är en riktig latmask, har verkligen inte orkat uppdatera bloggen och dessutom så har jag ingen insperation ett skriva. de har inte heller hänt så mycke som är värt att skriva om!

i går fyllde L 3 år så i dag går vi dit med en pressent och säger grattis! och den 22 fyllde min söta systerdotter Ida 1 år, lite för långt att åka och gratta så hon får sina pressenter när i ses nästa gång.

har bakat lite i veckan oxå. matte tycke att jag skulle bjuda på snickerskaka nästa gång han kom och hälsade på =) så jag googlade på recept och bakade i hop en sånn så jag hoppas han blir nöjd nu =) 
sen lovade jag visst vicke att vi skulle baka muffins en dag så i torsdags var de dags. han fick välja va han ville ur muffinboken och han valde tigermuffin,han gjorde de mästa själv, men vilka ingredienser de skulle vara fick jag ta fram och hålla koll så han hällde ner rätt mängd =) dom blev allfall jätte goda =)


hyllan är äntligen uppe=)


Albin kan krypa, men de vill han bara göra de på mattan och i bland på golvet, för de gå ju mycke fortare att hasa sig fram sittande med ena benet bak och de andra fram =)


mina underbara busungar som jag älskar obeskrivligt mycke!


stora killen =) syns att han har vart ute när de vart kallt, torrvläckar runt hela munnen.(blir mycke smörja)


Albins nya, rynka näsan=)


vicke ficka välja sina kläder själv! och så valde han att han å abbe skulle ha lika strumpor=)


nu får de vara bra för nu,  Adjö så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alla sånna prover hos BM såg bra ut, så jag tror inte att det är nån brist. Jag har nog bara haft otur att migränen som jag har i vanliga fall blivit snäppet värre i samband med graviditeten, samt att jag inte kan ta min vanliga medicin....alvedom hjälper ju inte så mycket. Tack tack iaf :) Kul det är när du lägger ut bilder.

2011-02-26 @ 16:45:37
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: MIckan

heheh den där mössan u handlat på åhlens till a har ja till jonathan från bebisavdelningen men den va för stor på han med sitt mini huvud så han kanske kan ha den nästa år !=)



fina bilder kram kram

2011-02-27 @ 22:51:38
Postat av: Madeleine

Han ser väldigt tuff och söt ut när han grimatiserar så där.

2011-03-02 @ 17:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0